Sep 11, 2009







W zasadzie nie uskuteczniam takich wrzut pojedyńczych ale sytuacja jest wyjątkowa bo dostaliśmy z Anią / Tapir Book Design / główną nagrode za najlepszą wydaną we własnym zakresie książkę na konkursie Blurba (czyli inaczej selfpublishing). To była zdecydowanie praca zespołowa po pierwsze dzieki Ani, która zmusiła mnie do myślenia całościowego, wymyśliła koncept książki, poukładała i zrobiła super typografię. Dzięki Bartowi, który powiedział mi o tym konkursie. Dzieki Julkowi, który wyedytował teksty. Andrzejowi za tłumaczenie. No i niech żyje Sputnik, bo działa coraz bardziej. Więcej info na http://blog.blurb.com
No i w koncu wreszcie pojedziemy do NY! heh

Well, usually I don't do this but the situation is special. Ania / Tapir Book Design / and me got the Grand Prize at the Blurb contest for the best self published book. It was definitely a team work. Thanks to Ania who came up with book concept and did beautiful typography. Thanks to Bart who told me about the contest, Julek who dit the text edit, Andrzej who did the translation, and at least but not last thanks to Sputnik
More info http://blog.blurb.com
And finally we will go to NY!

29 comments:

Grisza said...

Gratuluję
Mam nadzieję że da się za jakiś czas tą książkę kupić, a nie pozostanie tylko makietą

Rafak said...

ksiazka jest do kupienia na blurb.com

evek/ewwwek/ewa said...

suuuuuuuuuuuuuper!!!! gratulacje!!!!!!!!!!!!!

i już nie mogę się doczekać na TWOJE zdjęcia z NY!!!!!!!!!! to będzie dopiero coś!!! :O)

pozdrówka!!!

Anonymous said...

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! kurka a mówiles, ze to bez szans!!!!!! NY!!! ale sie ucieszylam-wspaniala wiadomosc na powrot do Kraju!!! brawo Rafal, brawo Ania!!!!!!!

rest my chemistry said...

czad. chapeau u both

Rafak said...

Dzieki w imieniu Ani i swoim :)

Anonymous said...

kurcze, trochę szkoda że kosztuje 120 euro.. :(

ale gratuluję również!
(i nagrody też, 25tysięcy dolarów:)

Anonymous said...

Gratulacje , wielkie , wielkie , wielkie GRATULACJE

Rafak said...

no niestety ksiazka nie jest tania, sam koszt produkcji to ponad 90 EURO, jak kiedys bedzie wydana normalnie to cena pewnie tez bedzie normalniejsza, poki co full exclusiv ;)

Zbyszek Carewicz said...

Gratulacje!! Wielka rzecz!

tony c said...

bardzo ładnie to wyszło. gratuluję.

nisinino said...

YOUUUU ARE THE CHAMPIONS, MY FRIEEEENDS! WE'RE SO HAPPY FOR YOU! so beautiful in every way, you deserve it!!!!!!!
besos y abrazos,
nuria+gabi

Ecia said...

rzeczywiście, bardzo pięknie to wyszło. gratulacje.

kp said...

ale foty! gratulacje.

marcin matusiak said...

gratuluję!

ewelina said...

gratuluję!

damian chrobak said...

przejzalem bloga od deski do deski.podoba sie bardzo.
gratuluje albumu.
pzdr

Rafak said...

rsz jeszcze dzieki / thanks again!

jordanmatyka said...

gdybym wlasnie nie zostal biednym studentem to juz bym kupil.
a tak to musi zaczekac :(
niemniej jednak gratuluje.
zasluzyliscie!

Wojtek Marzec said...

Gratulacje:)

PoranneEspresso.pl said...

Wielkie gratulacje :) A nagroda tez niczego sobie ;)

ap said...

Gratuluję

dan said...

Gratuluję!

Przy okazji mam pytanie czysto techniczne: na jakim poziomie jest jakość druku?

Rafak said...

dzieki,
druk jest calkiem w porzadku, uwazajcie na wersje PDF, oni tego jeszcze do konca nie kontroluja, poza tym jest calkiem ok

pgn said...

Gratulacje! zdjęcia widział już wcześniej i są świetne a w książce prezentują się idealnie.

Sam przymierzam się do blurba i...
czy możesz rozwinąć trochę temat "uwazajcie na wersje PDF" ??

pozdro

krzysiekkowalski said...

gratulacje!!!

Rafak said...

pdf jest tam dosc swiezy, byly problemy z wysylaniem to po pierwsze, po drugie jak juz wyslalem byla roznica po kilka mm na marginesach i calosc sie po przesuwala delikatnie, moze to niuanse ale diabel tkwi w szczegolach, podobno to usprawniaja z dnia na dzien wiec moze juz teraz dziala wszystko jak powinno, powodzenia

Jarek Jaworski said...

obejrzalem calosc, coz powiedziec, piekna ksiazka. gratuluje nagrody

squirrel said...

a gdzie drukowaliście? Ile kosztował druk i w jakiej ilości? Będę wdzięczna za wszelkie techniczne informacje. Życzę dalszego ciągu sukcesów!