Nov 1, 2009


always wanted to see this view

6 comments:

ko said...

taki własnie chciałem zobaczyć ny!
klimat miasta oddany,tak późne lata 70'pięknie, chyba najbardziej pożądane miasto przez fotografów.
pzdr.K.

Rafak said...

no niestety spoznilem sie o jakies kilkadziesiat lat podobno wtedy NY to bylo to! teraz nie jest zle ale kiedys truskawki byly slodsze ... tak mowia

Anonymous said...

podobaja mi sie. wydaja sie wlasnie takie zrobione po Twojemu. lubie trafiac na nowa wrzutke jak tu zagladam. Tylko przeszkadza mi fotoszop i ramki. troche za duzo. czasami esteycznie przerasta to samo zdjecie. przynajmniej ja po mojemu tak to widze.
pozdro

Bill said...

Saw your show at Fotoweek DC, Rafal. You rock!

damian chrobak said...

respect..

OLIVIA KIJO said...

najlepsze zdjęcie jakie kiedykolwiek widziałam! Porywa!