Nov 27, 2009


MOZE LANS, A MOZE NIE
Tak sie zlozylo ze zaistnialem w ostatnim numerze Newsweeka, az 3 strony! i wyglada to niezle, bardzo ladny layout prosto estetycznie i wogole super... no i na wygladzie sie konczy niestety bo przeczytalem tekst i kilka rzeczy ktore byly dla mnie samego pewnym zaskoczeniem nie piję do Joasi z ktora odbylem bardzo fajna i długa rozmowe. Nie wiem czy wina redakcji tekstow czy ktos czegos nie dopilnowal, krzwydy nie ma ale kilka sprostowan:
1. Swietłana Aleksiejewicz nie pisze tekstu do mojego rosyjskiego eseju, bardzo bym tego chciał ale to są poki co marzenia. Jezeli ktos ma do pisarki dostęp to dajcie znac, ja pisze na zdobycznego maila ale nie wiem czy on dziala ;)
2. Warsztaty to po angielsku Masterclass i tu zgadza sie wszystko tyle ze nazywaja sie Joop Swat Masterclass, taki szczegol
3. od D... strony nauczylem sie myslec na ASP i o ta akademie mi chodzilo a nie o ITF gdzioe nauczylem sie fotografowac
i kilka drobiazgów takich ze : Sław nazywa się naprawdę Stas i wcale nie dzwoni do swojej dziewczyny a Sasza i Nastia nie baraszkuja tylko sie zwyczajnie kąpią

z powazaniem
prawdopodobnie jeden z najbardziej utalemntowanych na swiecie fotografow wedlog anonimowego czlonka jury WPP 2009 ;)

16 comments:

karmazyniello said...

Widziałem ten numer =D
Też bym chciał 3 strony, przynajmniej po śmierci;-)

guerilla said...

a mi się wydaje że jednak jesteś jednym z najciekawszych fotografów na świecie w chwili obecnej :-)

Rafak said...

dzieki, tu nie chodzi nawet czy ktos jest fajny czy nie
tylko o pewna wiarygodnosc informacji, moze jestem naiwny, oldskulowy albo idealistyczny obojetnie jak to nazwac ale lubie rzetelnosc bo calkiem sporo tego co nas otacza jest robine na kolanie w 5 imn, od niechcenia, bez glowy itd

JolantaNowaczyk said...

Gratulacje dla prawdopodobnie jednego z najbardziej utalentowanych na świecie fotografów. ; )
A do autoryzacji to już nie dali?...

Rafak said...

no wlasnie nie dali

Anonymous said...

No i weź tu teraz czytaj tego newsweeka i inne polityki z wiarą w to co piszą. ech.
a do autoryzacji nie muszą dawać, jeśli się jej nie zażąda. to tak na przyszłość, bo zdaje się, że przed utalentowanym fotografem stoi ona otworem :) w co wierzę i życzę powodzenia. i jeszcze - spisać błędy, wysłać wspaniałej gazecie w formie sprostowania, mają OBOWIĄZEK opublikowania....

Rafal said...

nie lans ;-)

Burton said...

Specjalnie kupiłem ten numer. Czekam na albumy. Powodzenia :)

evek/ewwwek/ewa said...

o! muszę kupić!!! ;O)

Rafak said...

troche mnie to zirytowalo ale z drugiej strony nie ma co przeceniac zasiegu i sily razenia Newsweeka, siwat nie potoczy sie dzieki temu innymi torami raczej
aha a w kwestii kasy to jest tak: 25 tys minus podatek, mius 40% dla NGO dla ktorego to robilem czyli nie zostaje tego az tak sporo, to jest caly czas sporo ale juz nie tak ;) w kazdym razie na ksiazke moze sie przydac, trzymajcie kciuki , no i mam nadzieje ze S.A. odpisze w koncu

Anonymous said...

gratuluje!

Adam K. said...

Gratuluję Rafale.
Pozdrawiam i sukcesów życzę, chciałbym jeszcze kiedyś te parę(set?) słów zamienić.

Raf said...

Bardzo inspirujące miejsce, ten oto blog. Przesyłam gratulację i przyznaje prywatne punkty.

Raf
Strefa Kreatywna
http://strefakreatywna.blogspot.com/

evek/ewwwek/ewa said...

kupiłam. przeczytałam. no, poziom Newsweeka polskiego to żenada - muszę przyznać. ale dobrze, że piszą o Tobie!!! chociaż jeden pozytywny materiał w tym wydaniu mają!!!!!!! pozdrówka!

Anonymous said...

no już dobrze. a zimowe obrazki kiedy będą?...

Ania said...

oni wszystko przekreca ;)uwielbiam Twe zdjecia, pozdrowienia