Dec 9, 2010


tym razem juz fotograficznie, ricoh sprzedany miu wrocilo na pierwsze
miejsce, i od razu jakos fajniej sie pracuje. ta zima jakas nierealna
oprocz problemow z parkowaniem no i sasiedzi znowu nie moga wjechac do
garazu.

a pure photo upload, ricoh is sold ,miu has come back it's better this way.
this winter seems unreal apart form real problems with parking a car and
neighbors having difficulties with driving into their garages.

9 comments:

. said...

fajne te fotografie, chociaż trochę przygnębiające, zima nie jest dobra
za mało światła dziennego

Rafak said...

wtedy jeszcze byla fajna, przygnebiajaca to bedzie jak jutro wszystko zamarznie i pusci dopiero w kwietniu

. said...

no i zamarzło
co krok to niemalże gleba

Filip said...

ładny nieład

Anonymous said...

piękne...
... wielkie dzięki za black sea of concrete - wspaniały album + komentarze! dzięki niemu kocham i rozumiem mój kraj jeszcze bardziej...
życzę sukcesów :)
oksana

Rafak said...

dzieki oksana!

Sylw said...

lubię bardzo

. said...

pytanie
co to za maszynki oferują taki skan z perforacją ?

Rafak said...

frontier